sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Vähän itsestäni

Aloitin ratsastuksen 5 vuotiaana vantaalla airan tallilla , kuulemma minulla oli vain verkkarit ratsastushousuina ja pyötäilykypärä :D kävin aika usein siellä sitten köpöttelemässä poneilla sen jälkeen mulle hankittiin shetlannin poni perjaatteessa ylläpitoon ratsastin monta vuotta jolly nimisellä shettiksellä ja siinäkin tuli opittua tippumaan :) sitten äitini osti oman hevosen nimeltä jolly jumper eli lohis, tasoltaan he A ja hollannissa muistaakseni kisannu 150 cm , no en aluksi tykännyt ratsastaa kauheasti koska olin viellä aika pieni ja hevonen oli villi.no pari vuotta eteenpäin niin olin liian iso poneille niin aloin sitten ratsastaa lohiksella . Mari oli jonkin aikaa kouluttanut lohiksella koulupuolta ja pauliina hyppeli esteitä että lohis oli tosi hyvällä tasolla eli koulu oli va B luokkaa :D aloin sitten ratsastaa lohiksella ja pauliina valmensi minua ,nykyään pauliina on kai tällä hetkellä hevostelemassa ruotsissa. Vuosi oisko ollu eteenpäin niin aloin pikkuhiljaa kisailemaan pienesti huonolla menestyksellä. No jatkoin vain ja tuli niitä hyviäkin sijoituksia noh sitten lohis oli jo sen verran vahna että se meni opetusmestariksi yhelle perheelle itseasiassa katariina kaveniuksen perheelle. No sitten etittiin mulle kisaponia ja löydettiinkin Kiera II mutta sitten ei viitittykkään ostaa sitä koska tais olla vain puoltoista vai kaksi vuotta aikaa kisata no sitten päätettiin evätä se ,sen jälkeen aloin käymään luhtajoen ratsutilalla ratsastamassa Gertzog T nimisellä venäläisellä pv muistaakseni sillä kisasin 90-100cm jonkun vuoden verran:D noh sen jälkeen päätin että kyllä se oma heppa oisi kaikkein parhain päätös. 30.10.2009 hankittiin Pinrock's Quasimodo eli simo ja siitä kerron sitten vähän ajan päästä lisää:D





<-simo & lohis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti