keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Mun Moka!

Ollaan käyty nyt kisoissa mukavasti semmosta 90-100 menty tosi mukavasti ,mutta olen huomannut että jos katson jonkun rataa ja sillä tulee kielto niin ajattelen aina radalla että tohon esteeseen täytyy ratsastaa mutta sitten tulee just ennen ku tulee este HYPPÄÄKÖ? mitä luulette , no kun ajattelen noin niin tietenkin kieltää , Simo on semmoinen hevonen että se hyppää mitä vaan se luottaa muhun ja jos olen itse menossa ja katson vain eteen ja hyvä tahti niin se hyppää ihan mistä vain ja miten päin vain ihan superisti mutta kun on ollut huonoa tuuri silloinkun Simon ostin niin minun päässäni jossain vain tulee se että ajattelen että kieltääkö ??

Oltiin Mänrassa ja laaksolla ja vaikka missä 90-100 luokissa 90 menee aivan superisti ei mitään ongelmaa koska ajattelen sitä pienempänä ja oon sillee et "äh ei mitään ongelmaa niin pieni luokka" niin oon aivan rentona siellä , noh kun tulee 100 niin katon toisia ratoja ja sit nään siihen samaan esteeseen monta kieltoa niin alan ridaa siihen ihan eri tavalla joka sekoittaa Simon pään niin sit tulee kielto noh onneksi ollaan sit saatu kummiskin loppurata hyvin :) Simo on niin paljon parempi kuin ennen mun ratsastustyyli on paljon parempi ,meillä on nykyää niin hyvä rytmi et kaikki onnistuu Jes! mutta mitä teen kun ajattelen noin ?

Simo on niin herkkä mun ajatuksista ja kaikesta , Simolla on ponnua ihan superisti sillä pääsisi varmasti ainakin 130 radoille joka olisi aivan mahtavaa mutta minä mun pitäisi jotain rauhottavaa varmaan ottaa ennen rataa :D:D mutta katsotaan . Simo luottaa minuun aivan 100% prosentisesti sen takia on tarkkaa millä tuulella olen mitä jännitän ja niineespäin . Kun kaikki mulla ok niin kaikki sujuu kuin tanssi , ja se fiilisi et mitä siitä tulee?! aivan mahtavaa , ja kun tiedän että Simo on tullut minulle ihan osaamattomana ja mitä se on nyt mennään koulua jo He A - Va B alkeita ja hyppää kuin unelma , Hevosessa on potentiaalia kauheesti ja se on useesti vähän vaikea , Paco Rabannestahan se on potentiaalia siis löytyy ja sitä haluankin . 

Pikkuhiljaa mennään eteenpäin eli varmasti ja hitaasti :) Kyllä viellä Simosta tulee hieno hevonen :)




3 kommenttia:

  1. Käy katsomassa!

    http://estetuupparit.blogspot.fi/2012/09/kiitoksia-laura-liebster-tarkoittaa.html

    VastaaPoista
  2. http://www.akwarelan.blogspot.fi/2012/09/haaste_11.html

    -haaste :)

    VastaaPoista